Tiden bara rusar iväg...

Då var de åter måndag och en ny vecka men kanske en aning för kallt ute - 35 har vi här ute i skogen brrr. Matilda har just åkt med taxin till skolan grabbarna och jag är hemma skulle inte ens orka starta bilen i denna kyla för att köra till dagis, men nu är fallet så att jag kan inte strata någon bil om jag så skulle vela för Emil har sålt sin pendlar bil och måste hitta sig en ny. Så nu är jag låst här utan bil tills han hittar sig en ny för min bil måste han ju då köra med för att ta sig.

Och tiden den rusar iväg iaf när man ser på ens barn och framför allt Albin han hinner nu överallt nu står på alla fyra och gungar lägger sig ner på mage och sen sticker han med en märklig stil trycker med ena foten och drar sig fram med den andra för söööt är han lill<3.. Men han kryper ändå några steg eller vad man ska kalla de för att sen  åla sig efter golvet..

Puh så nu är de fullt upp här för att hinna få något gjort och sammtidigt ha koll på vart han är och vad han gör men som alla vet som har barn händer det väldigt mycket när de blir så där TYST för en stund då är dom på nå viktigt uppdrag hihi!! Han har även börja sätta sig upp själv när han står på alla fyra ser så roligt ut så har verkligen insett att han är ju som inte någon liten plutt nå mer även fast han nu är de:)

Ne nu var de nog med skryt om våran minsta stjärna här i huset hihi men vem vill inte göra de?? Dags att gå göra nå nytta i detta hus finns en del som vanligt att göra en stooor hög med tvätt som väntar på mig men nu först ge Albin gröt, sen har jag lovat Axel äggröra och korv hans favorit!!

Ha en bra alla<3 dag alla vänner och fiender där ute!! Men vet ni va? jag lär då få köpa min egen blomsterkvast om jag nu ska få mig någon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0