Bad och fiske...

I dag har vi spendrat tiden på stranden, men måste säga att jag tyckte inte alls det var någon värme så har inte doppat mig idag vilket inte är ofta för att vara jag då jag älskar att bada, får spara mig till imorgon då dom väntar än varmare 27 grader så hoppas på lite mer värme då.. Matilda har varit i vattnet från det vi kom tills vi åkte hem hon är galen i att bada och älskar de precis som när jag var liten så känner igen mig i henne med att vara i vattnet..

Albin har lite feber av dom dumma sprutorna han fick igår:( inte så farligt hög men att han har iaf så han har sovit så skönt i skuggan under björkarna vid pölen då det fläkta skönt från vindarna.. Hoppas på att den är borta imorgon även fast han inte här tagen av febern.. Tänkte mest så han också får svalka sig och bada..

Nu sitter vi och väntar på att älsko ska komma hem, sessan är på väg ut och söka mask bakom stallet, hör och häpna vi ska och fiska ikväll hon och jag fan så skoj jag som alltid har tyckt det är skoj med fiske men nu är det gode många år sen jag varit och fiska, vi sticker ikväll bara hon och jag så mys ska det bli.. Vi ska fiska i pölen där är det inplanterad fisk regnbåge mmm gott hoppas på tur att vi får någon men den som lever får se:)

Saknar våran Axel gör jag så hoppas att han vill hem snart men farmor vill han verkligen inte lämna när han trivs så bra i stugan men kommer nog kanske efter helgen..

Nej nu har jag inte tid blogga mer då jag ska gå söka fram en burk till Matilda som hon kan sätta masken i om hon hittar någon..

Ha en trevlig kväll alla för det ska vi ha..

Ps! Glömde ju skriva att min älsko har köpt en dubbelbur t om delad till mig eller (hundarna) tack älsko du är bäst!! Kommer verkligen behövas då valpen kommer och perfekt kan man ha med djuren överallt och bara lämna bagageluckan öppen så dom inte får så varmt när dom sitter i burarna:)

Mina tre underverk..

Söt Axel

Söt Albin


Och sist men inte minst vacker Matilda!!


Tjaooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0