Bara inte hunnit ..

Ja som skrivet har bara inte hunnit blogga igår fullrulle nu hela dagar då vi äntligen fått hem våran sötaste Dilba! Allt går super bra här hemma och vem vart inte lyckligare över sin nya vän än Zally hon verkligen avgudar henne och så sjukt snäll hon är med valpen ett stort plus då vet jag då defenitivt att hon har psyket som det ska, Dilba hänger henne i läpparna och biter henne överallt och hon bara ruskar bort henne så super söta är dom ihop, så detta kommer nog att blir super bra..

Igår var jag på anställningsintervju kände mig faktiskt nervös och jag brukar inte vara en sån som är det, så kan ju hoppas på att det betyder nå bra då:P så håller alla mina tummar och tår att jag får de men kan ju bara hoppas..

Har hunnit vara på en hurttrunda också nu på morgonen riktigt svalt och skönt var de så de gick lätt att röra på dököttet idag, tänkte ta med Dilba så hon fick åka i joggingvagnen men Matilda ville ha henne hemma så hon fick stanna så jag Albin och Zally traskade iväg.. Nu har jag just lagt Albin och ska försöka få han att sova en stund för han somnade i joggingvagnen och det blir ju som inte så skönt halv sitta och sova helt konstigt så har en super gnällig kille just nu för att han sovit alldeles för lite.. Men nu ligger han då i sängen och är nöjd så hoppas på att det blir tyst där inne snart så han får till baka sitt leende:)

Nu ska jag ta och göra nå lunch åt Matilda så hon får nått i magen men först bara mysa lite i soffan med goo valpen så sjukt liten hon är kan inte minnas att Zally var så här liten men hon var ju då tolv veckor när jag hämta henne så hon var betydligt större..

Nej nu har jag inte nå ork att blogga, så får räcka med detta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0