Det svänger snabbt..

Varit super varmt idag med det svänger snabbt från strålande sol och riktigt varmt till ösregn och mulet som vi har nu, men skönt sova när det är mulet och lite svalare..

Jag har varit med Albin till bvc idag så han har fått sina sprutor som han egentligen skulle fått förra veckan på Onsdag då han fyllde ett men ringde och ändrade tid då det var 30 grader varmt ute, hade som inte lust sätta mig i bilen för att han skulle få de då så ringde och bytte tid till idag vilket kändes bättre, nu bara hoppas på att han slipper få feber denna gång då vi planerat in stranden imorgon då dom väntar bra väder..

Jag kanske är löjlig men var tvungen ringa till mor/far idag och säga att jag ville att Matilda skulle komma hem idag, sjukt tomt här hemma då Axel också är borta så hon kom hem med älsko idag då han sluta jobbet sååå skönt det känns att hon kommit hem fy jag har haft ångest i magen idag då hon också varit borta så nu känns det bra då hon kommit hem och vi kan hitta på nått skoj på dagarna fara på stranden när det är varmt, ni kanske tycker det låter löjligt men det är fakta att vara mamma är inte lätt alla gånger, få se när Axel tänkt komma hem från farmors stuga lär nog dröja någon dag till..

Ååååå jag längtar har nedräkning nu är det sex dagar kvar tills Dilba kommer det minskar sakta men säkert men måste säga att åtta veckor gått fort, jag var dit då hon var en vecka och det känns nyss plus att jag var dit förra veckan så jäkla snygg hon har blivit och vuxit massor även fast hon är en liten plutt:)

Vilket liv det är i badrummet låter som att det är en hel val i badkaret hihi men är Matilda och Albin som badar och han håller just nu på stänka ner HELA badrummet då han sparkar och viftar med händer och fötter så det är vatten över hela golvet, ja men då är väl allt som det ska lite roligt måste man väl ändå få ha när man badar:)

Ska ta gå se hur det ser ut i badrummet innan det är en sjö där inne:p

Snyggaste Sessan..




Sessan och Albin rider:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0