En till att börja med!!

Söndag veckans värsta dag för mig iaf gillar den inte men det har väl mina bloggläsare läst tidigare:P Älsko vart utkallad på jobb så vet inte när han slutar men hoppas på att han jobbar hela natten så han får vara ledig imorgon så jag kan fara på min morgonrunda i lugn och ro utan barn:)

En till att börja med har jag just fått i säng och det är så klart lilleman som jag kasta i säng först puuuh säger jag bara är helt slut var en tidig uppstigning på morgonen 05.50 tyckte han att vi alla skulle vakna och jag lovar att det var som ton med grus under mina ögonlock och hade gärna sovit minst tre timmar till men nej inte det..

Har storstäda här sen jag vaknade i brist på annat för att få tiden att gå tills affären öppna i stan så jag kunde åka och handla då farfar skulle komma och fira Matilda då hon fyllt år.. I morgon sticker Axel till farmor och stugan blir det väl för dom som vanligt, hon ville ha med han då hon börjar sin sista semestervecka imorgon tycker verkligen hennes fem veckor gått super fort men hur det än är så är den slut..

Sitter här och försöker planera in en tripp till Ikea när jag ska få tiden att räcka till så jag kan åka dit över en dag.. Massa små saker jag vill ha där ifrån så blir nog någon lördag här framöver som man sticker dit..

Men nu är det ju LK som gäller i helgen längtar väldigt mycket för ska bli så skoj få komma ut en sväng och känner verkligen att jag behöver det NU..

Väntar med spänning på besked om jobb där jag var på anställningsintervju, fick besked att jag eventuellt skulle få komma på en till inervju gaaah inte en till är ju nog hemskt gå på en, men besked skulle komma i slutet på augusti så bara vänta och se hur det blir med det skönt att jag inte fick ett mail där det stod tack för din ansökan iaf så vet att jag är med i rullarna ännu.. Men som med allt annat här i livet så har jag väl inte turen på min sida att få jobbet då det är två st dom ska anställa:/ Var iaf 350 ansökningar och dom tog ut 23 på intervju så jag hade ju tur iaf att vara en av dom..

Nej nu ska jag gå ta tag i disken som ligger fint och väntar på mig i köket för finns ju då inte någon annan som vill röra i den..

Sötast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0