Fredag igen då...

Då var det fredag igen veckorna går så sjukt fort och snar är ju detta sommarlov slut eller nja är ju då några veckor kvar SKÖNT slippa alla måsten som har med skolan att göra än så länge iaf..

Skönt med helg så jag får ha älsko hemma några dagar svårt tråkigt vara hemma själv nu är de fjärde sommaren i rad som jag är hemma själv med barnen, hade varit jävligt skönt om han fick semester någon gång så man kan hitta på nått med barnen och få se något annat än luleå och piteå men det är bara glatt vara hemma..

Hunnit varit på min runda på morgonen vi klev bara upp sen efter Albin fått sin frulle och Dilba sitt morgonmål så stack vi i väg, Matilda var hemma med Dilba så var ju då jag Zally och Albin som vanligt som var ut och nötte vägen:P Riktigt härligt ute idag precis lagomt varmt iaf att hurtta i.. Imorgon blir det att åka på hundutställning i sjulnäs, ska blir roligt då Sandra ska ställa Benzo som är Zallys bror och Dilbas pappa, så som ni säkert förstår så är ju Zally faster till Dilba:)

Hundarna ligger utslagna en i soffan och den andra ute på bron stackars Zally först promma/sprungit nio km och sen valpbus så fort hon kom hem i förti minuter ungefär så hon är helt slut, kan ju då säga att hon får göra av med sin energi så skönt när vi hurttar för hon är så nöjd hela dagen efteråt, sover och ligger bara ute på gräsmattan mellan varven.. Går så sjukt bra med valpen dom går så bra ihop som att dom alltid varit tillsammans hon är så sjukt snäll och försiktig..

Om jag skulle ta och göra lite nytta här hemma jag har just lagt Albin så han får sova sin lunch skönt att han inte somnade under prommisen så jag hinner få lite mer gjort än när han är vaken nästan hela dagar då han hunnit sova när vi varit ute på rundan..

Ja om jag skulle göra ett ryck här hemma då så är det gjort! Tänkte sticka till stan en sväng då älsko kommer, blir nog även och handla lite så vi kan grilla ikväll så skönt bara slå på grillen går så fort och inte nog med de är ju så göttans och mumsigt!! Jag skulle ju unna mig nå riktigt gott då jag gått ner tjugo kg men si det har jag då inte gjort ännu:p kanske är på tiden unna mig nå nu då för nu har jag ju passerat tjugo kg, men ärligt talat så går allt så sjukt bra så känner att jag inte vill unna mig något ännu och varför göra det om jag inte vill bättre ta det när jag väl känner att jag verkligen vill, så jag fortsätter glatt i samma spår och kör stenhårt:P

Nej nu städa lite trevlig helg alla där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0