Fuskar lite...

Då var det lördagkväll och den här dagen börjar lida mot sitt slut, skickade just iväg älsko med dom två stora till stan och lämna t bx nå filmer som vi hyrt perfekt få ha dom i en vecka.. Albin har just hoppat i säng så är lugnt och tyst här hemma, har blivit att jag fuskat med bloggningen några dagar nu då det varit toppen väder och fullt upp:P

Jag tog med mig grabbarna idag och styrde stjärnan mot Luleå och plocka upp mamma för att åka mot storheden så jag äntligen fick fara och köpa min/Albins bästa present cykel och joggingvagnen så jäkla skönt med ett högre handtag och den rullar så sjukt lätt så nu kommer det bli åka av för Albin då morsan får upp farten, seriöst så rullar den så sjukt lätt så imorgon ska vi ta oss en premiär runda med den då vi slagit upp våra blå Axel vill också följa med och cykla så det blir perfket..

Medans vi var i storstan så hade älsko och Matilda varit så duktigt och hunnit bygga den nya beteshagen och flytta över hästarna till det stora betet så nu har dom massor att äta, gräset gick upp till midjan på sessan sa hon när dom höll på bygga, och hör och häpna så har min lilla/stora eller vad jag ska kalla min tjej fått köra traktor för första gången idag hon är då inte bangen för nått:) hel nöjd var hon och inte bara att hon kört hon har ju suttit där inne själv och Emil gick framför och slog ner stolpar som han tog från skopan och hon körde lugt efter (STOLT MAMMA)

Jag startade grillen  då vi kom från storstan och har grillat gooo kött och ätit sallad med fetaost och satziki till det var riktigt super gott!! Och nu ska jag bara softa i softa guuud så skönt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0