Grattis!!

Idag har det inte varit någon vanlig dag nej, min sessa fyller år idag nio hela år hjälp vad tiden rusat iväg förstår inte hur stor hon börjar bli och är kan jag väl säga, för nio år sen den här tiden var hon ca tretton timmar gammal.. Vi har firat henne hos mor/far i stan enklast så när hon varit där sen en vecka t bx ungefär, hon fick många fina presenter och är jätte nöjd pengar fick hon också så det blir pdol för hela familjen på lördag på dagen så klart..

Ååå vad jag längtar jag ska gå en kväll på lulekalaset älsko har köpt biljett åt mig via hans jobb så fick dom mycket billigare än vad det skulle kostat och det är för två kvällar OM jag skulle vela gå båda:) Längtar som bara den få komma ut en sväng och se lite folk, känner verkligen att jag behöver ta mig ut en sväng jag som ALLTID ÄR HEMMA och är med barnen så det uppskattas att få komma ut en kväll, sötaste Madde ska givetvis följa med mig så jag hoppas på bra väder!! Är det någon fler som är sugen på följa är det bara höra av er trevligt om man skulle få ihop några bruttor;)

Älsko är ute och klipper gräset och Albin har just slocknat Axel har jag just också skickat i säng så nu sitter jag och sessan och surrar skönt ha hon hemma igen.. Nu ska vi nog ta och hoppa i stallkläderna och gå och sätta in höet som vi haft ute så det fått torka extra länge i solen, men vågar inte chansa att ha det ute en natt till ifall det skulle komma regn för då blir ju allt förstört:/

Fast ärligt talat har jag ingen ork att gå ut då jag fick en väldans TIDIG uppstigning på morgonen exakt 05.00 slog Albin upp sina ögon och tyckte att han sovit färdigt gissa om jag var trött gånger tusen men var bara lyfta upp röven från sängen och glatt stiga upp! Så kl sju satt jag fädig duschad och sminkad allt var färdig fixat för att åka till lule men var tvugen sitta hemma och vänta tills affären öppnar kl tio här i sikfors så jag kunde köpa med våra goooda jordgrubbar här ifårn byn som jag skulle ha med till kalaset:)

Om vi skulle ta och göra ett ryck med höet där ute så jag får in det puh men bra blir ett styrkepass så här före sängdags så kan ju hoppas på bränna någon extra kalori, imorgon bär det av på en låååång jogging/prommisrunda så fort vi vakat och jag fått upp sessan så hon kan stanna hemma med Dilba så jag slipper ta med henne..

Ha det göööt alla där ute själv ska man ut och svettas men vad gör man inte för sina fyrbenta vänner;)

Världens sötaste 9-åring <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0