Imorgon äntligen!!

Första dagen på en ny vecka då och drygt halva dagen har rullat iväg, som vanligt har jag varit ut på en morgonrunda gick sjukt lätt springa idag så är riktigt stolt över mig själv och Zally förstås.. Tror det har med vädret att göra då det var så sval och skön luft så var så härligt kunna springa och andas frisk sval luft och inte den där tunga kvava luften..

Har även hunnit var i stallet och gjort bort de eftersom vi haft innen hästarna i natt, fyllt vatten åt dom har jag också gjort så Dilba har fått vara sin premiär i stallet idag så söt hon är ha ha hon höll på studsa i taket då hon fick syn på Newie och han drog i väg värsta gnäggningen då hon stod just framför han hi hi det såg verkligen roligt ut när hon stack men en väldans fart:) Har även hunit med hemmet också tvättat,diskat och dammsugit och nu snurrar även en till maskin.. Men känner att jag vill göra nått mer är verkligen rastlös hm men vette tusan vad jag ska hitta på..

Albin sussar sött ute i vagnen och Matilda sitter här med mig och mumsar i sig jordgubbar, Dilba och Zally ligger utslagna efter allt bus ute och sist men inte minst så kommer min älskade son Axel som han heter har nästan glömt de då han varit borta så länge:P ja just de var ju det jag skulle berätta han kommer hem imorgon har ju varit över två veckor nu hos farmor.. Undra vad han säger då valpen har kommit då han kommer hem det blir intressant:)

Om jag skulle ta tillfället att studsa i duschen medan lillprinsen sussar ute, Matilda får dra in han om han skulle råkas vakna medans jag skrubbar det ena och andra i duschen.. Så bara ta och lyta röven och skrubba sig ren..

Tjiiing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0