Mmmåndag då:p

Ja då har en ny vecka startat och lär väl rulla på som alla andra veckor/dagar mitt liv är ju sig likt, började morgonen med en sovmorgon då inte Axle är hemma är det inte någon som väcker Albin så hon drog iväg till halv tio på morgonen riktigt skönt för mig att få sova lite längre än vanligt.. Axle stack till farmor på morgonen med älsko och dom skulle åka till stugan då hon har sin första semesterdag idag.. Så få se när vi ser han igen då han fick stanna så länge han ville så han lär nog vara ett tag om jag känner han rätt:)

Väl vakna och gett Albin frulle så tog vi oss en långrunda idag då inte Axle var med, så vi gick Arnemarkrunt som är en mil riktigt skönt var det ute lagomt varmt spran lite idag då benen verkligen var tunga kändes som bly men ena dagen är inte den andra lik, så hoppas på lättare ben imorgon..

Har just hängt upp tvätten som var klar i maskinen och gett Albin lunch Matilda sitter och glottar på tv och nu ska jag skicka iväg henne med cykeln för att se hur mycket vatten hästarna har kvar. Blir nog mot stan en sväng om jag orkar tänkte eventuellt åka ut till havsbadet och hälsa på min syster och barn som står med husvagnen där då barnen spelar fotboll är ju psg duktigt barn hon har..

Har tagit fram laxfilé från frysen så jag tänkte göra min favorit med lax och västerbottensost i ugn med broccoli till det är så sjukt gott rekomenderas göööötans!!

Nå nu har jag en liten kille som står här vid mig och luktar väl inte allt för mumma, var nog därför han låg så stilla på golvet en stund vilket inte är vanligt för att vara han.. Så nu dags att byta en härlig blöja så man slipper denna underbara doft som känns igen:P

Hoppas alla där ute får en toppen dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0