Oj oj ooooj

Jiippppi nu är de nära oj oj ooooj bara timmar kvar tills vi ska hämta valpen <3 Ska med på besiktningen i Luleå ska bli så spännande att få hem henne som vi längtat allihopa, Matilda har hållt på gnälla ihjäl mig idag om morgondagen:)

Skönt att dom ska besiktas i Luleå så slipper jag åka ända till Kalix för att hämta henne, är i en lite svår situation kallas bestulsångest det står mellan två tikar och har inte riktigt bestämt mig vilken jag ska ta men till 99% säker är jag men får ta mitt sista beslut imorgon när jag ser dom..

Nu har dom ju hunnit utvecklats än mer än då jag såg dom sist är tre veckor sen jag var och tittade på  dom men lutar mest åt den jag valt från det dom var en vecka men mitt slutgiltiga val blir imorgon spännande!!

Vi har ju fin främmande från Kalix självaste Sebbe är här och blir nog resten av denna vecka då han ska och se rallycross i Pite både onsdag och torsdag.. Är som små sugen på följa med så blir nog kanske det för är ju så skoj se när dom kör..

Så blir väl att han också följer med då jag ska hämta valpen så bra har jag barnvakt när jag ska med in till veterinären:P Saknar ju Axel men han verkar ha flyttat till farmor vill inte alls vara med oss, där fiskas det för fullt åker båt och massa annat så han har det nog roligare än hemma med mamma som bara hurttar och han får snällt hänga med stakarn, ne men han tycker faktiskt det är skoj cykla..

Nu tänker jag gå och röja i städskåpet och se om jag hittar halsbandet Zally hade då hon var liten plutt, om inte så får jag stanna till på djurmagazinet och köpa ett imorgon då vi landat i storstan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0