Phuuuuu

Phuuuuu är bara förnamnet  fy vilken hemsk värme det varit idag, trodde inte det var sant då jag steg upp först åska och sen sol direkt var som att gå in i en vägg då jag öppnade dörren, trodde jag skulle kvävas så stilla stod luften var riktigt olidligt, så vi packade våran kylväska och drog till stranden för att överleva denna dag.. Även varit en sväng till pite och handla älsko och Matilda hyrde film och köpte gotta som dom ska svulla ikväll och jag har köpt mig en loka som jag ska smutta på:p

Blev inte nå fiske för mig och älsko igår när inte Albin ville somna i tid utan efter tio, så nu har vi lagt han kl är inte mycket men han somnade sent igår och vaknade för sju på morgonen sen har han som igår bara sovit en timmas lunch så han är knäckt nu och av värmen här till på köpet.. Så hoppas på att han somnar så det inte blir en kväll som igår var inte så trevligt när det var varmt och han grät och grät stackarn var sjöblöt i svett..

Brukar inte önska regn men nu hade det verkligen varit skönt med mulet iaf en dag, man håller ju på att avlida hurtta i detta väder man får ju åt hjärtat exakt så är de man håll å döööö..

Nu ska jag dricka lite Loka och surra men min familj Albin är då tyst i sovrummet så hoppas på att han somnat så jag och älsko kan fara och fiska ikväll hade varit mys..


Tiden går fort tyckte han var så här liten nyss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0