Premiär..

Då var det åter söndag igen och som ni kanske läst tidigare så är det min absolut tråkigaste dag vet inte varför men tycker bara söndagar är så trista:P Men denna söndag har faktiskt inte varit som någon annan för har varit full fart här sen jag slog upp mina blå:)

Började morgonen med att ta en premiärtur med cykel/jogging vagnen riktigt härligt var de då den rullar sååå sjukt lätt, åååå vad skönt slippa ta barnvagnen som är så klumpig att springa med Albin var super nöjd hela vägen och somnade t om då jag sprang skönt att han gillade den iaf.. Så nu kommer det nog bli roligare att springa nu också då jag har den som far så lätt fram plus att jag nog inte kommer få ont i höften nå mer då jag varit tvungen springa och styra emot vagnen hela tiden då den vill till att dra snett inte skönt kan jag väl säga..

Sen då jag kom t bx var det bara in i en snabb dusch och så drog vi till Öjebyn och gick på kyrkmarknaden riktigt mysigt där och en massa säljare över tvåhundra, mötte upp Nathalia, Alicia och hennes mormor där så knallade runt med dom där tills vi var less.. Sen åkte vi till djurmagazinet så jag fick köpa ett nytt koppel till Zally då jag inte haft något riktigt åt henne:P köpte även en klövja så nu ska hon få börja ha på sig den när vi är ute och hurttar med lite tyngder i så hon bygger lite muskler och har den att konsentrera sig på då vi går så nu ska hon få arbeta:)

Magen kurrar så nu ska jag ta och äta kyckling som jag köpte igår enkelt med en färdig grillad så då behöver jag inte fundera på middag, älsko och barnen ska äta köttet som blev kvar sen igår då vi grilla.. Om jag då skulle ta och äta lite så jag får någon energi och sen fara till hästarna och fylla vatten åt dom på betet..

Puss och hej!!

Så här ser Albins present ut och mammas favorit så klart helt perfekt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0