Vad ska man hitta på??

Trist väder och grått ute idag men kan ju vara rätt skönt med dessa dagar också, idag känner jag mig svårt uttråkad och undrar vad man ska hitta på hade gärna åkt till Leo´s en sväng men känner att jag inte har orken att köra till storstan idag igen då vi var där igår..

Var förbi till mor/far en sväng lämnade Axel där en stund och Matilda är ju där redan och så sprang jag upp på stan en sväng och köpte mig lite nya kläder på gina det är verkligen min butik hittar alltid någonting där så sjukt bra:)

Sen var jag även en sväng till djurmagazinet och köpte lite ben till doggsen, funkar riktigt bra med buren i bilen och Dilba har blivit så duktig på åka bil även utan Zally, var lite tråkiga toner där bakifrån dom första dagarna men nu har hon lärt sig så det går så bra duktigt tjej..

Sitter här och funderar om jag ska fixa grabbarna klara och sen pysa till stan en sväng och springa på barnenshus och se vad jag hittar till sessan som fyller hela 9 år på Torsdag fy så stor hon har hunnit bli nio år sen jag gick med henne i magen och det känns som igår, ja men nått måste jag försöka hitta på åt henne men vet verkligen inte vad??

Ska samtidigt passa på att se vad jag ska köpa till Axel som fyller år snart är ju bara tolv dagar mellan han och Matilda.. Snacka om att pricka in bra då jag har ett barn i Juni, Juli och Augusti hihi..

Hade just glömt bort att pappa skulle komma förbi men hö idag men han klarar nog sig själv även fast inte jag är hemma om han hinner hit medans vi är borta..

Nja nu ska jag gå hänga tvätten som är klar i maskinen och sen fundera på om vi ska dra iväg en sväng till barnenshus blir nog dollar också finns ju inte mycket annat göra så trist sitta inne hela dagen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0