Väntar och väntar...

Sitter här och väntar att min son ska vakna så vi kan sticka ut och hurtta, men det var en evig väntan han som alltid burkar vara så tidig men nu sen Axel åkt till stugan med farmor så sover han väldans länge vilket jag inte är van.. Själv har jag varit vaken sen åtta då han vaknade och ville ha vällingen hm men vipps så somnade han om efter den vilket då INTE är ofta, men tydligen en trött kille..

Jag sitter här klar och väntar och får snällt göra det har fixat hans gröt färdigt också så bara ge den då han behagar att vakna.. Men är ju alltid så när jag vill att han ska vakna då sover han alltid länge..

Efter vi tagit oss ut tänke jag åka till storstan och lämna Matilda till mor/far dom ringde igår och ville att hon skulle komma och ingen vart väl lyckligare än hon då hon gnällt om att åka dit sen på fredag även fast det känns som att hon just kommit därifrån, jag som sagt nej och vill att hon ska vara hemma med mig nu då Axel också är borta:/ Ja ja men kan ju inte hindra henne från att fara dit men bara hon inte är allt för många dagar då hon åker vilket lätt burkar bli så:p

Tiden rullar iväg och jag som tyckte det var evigheter nyss tills vi ska få hem Dilba, men tiden har sprungit iväg och det är prick en vecka kvar idag tills jag får hämta hem henne åååå så mys med en liten valp, ska möta upp Sandra i Luleå då hon ska veterinärbesikta valparna där så klart vill jag vara med då hon ska besiktas, och sen då hon är klar där så tar jag med henne hem hit till Arnemark.. Ingen kommer nog bli gladare än Zally då hon får syn på lilltjejen för hon behöver verkligen en kompis att busa med, hennes saknad efter Benita har varit hemsk hon har verkligen haft sorg men nu har hon glömt henne men det har tagit tid..

Vart är värmen det är ju varmt men inte så jätte varmt ändå nå nå värmen kommer och går men hoppas på riktigt badväder igen så skönt sitta på stranden med barnen, både Matilda och Axel är som fiskar i vattnet inte många minuter dom är uppe från vattnet, även Albin älskar att bada nu i pölen han som var så reserverad för vattnet först..

Om jag skulle göra nå nytta här medans han sover så sticker vi direkt han vaknar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0