Allt fixat och klart..

Ja som skrivet allt fixat och klart för att fira midsommar imorgon! Var inte alls så farligt med folk  på affären som jag trodde det skulle vara. Grillspett blir det nog för oss alla och jordgubbar och grädde till efterrätt MUMS känner snålvattnet rinner redan:P

Fick just höra att vi blir fler imorgon Elin och Dan skulle också komma så det blir riktigt trevligt, badatunna blir det också gud så härligt om jag då badar men har då en son som kommer älska det:)

Ska ställa kl på sju så jag hinner ut på min morgonrunda innan det är dags att göra sig klar för att åka mot storstan och möta upp alla vännerna, vi ska väl på tivoli och hägnan på förmiddagen om vädret tillåter annars blir det nog bara tivoli för våran del inte så skoj sitta i regnet och ha picknick;)

Albin har just hoppat i säng så jag ska strax klippa älsko och sen ska vi gå och ta in hästarna för natten så dom får komma in i natt då dom lovar regn och eventuellt åska GAAAAH vilket jag verkligen inte vill ha spelar ingenroll om det så börjar åska på natten vaknar jag av de för är det nått som jag hatar så är det åska, lär ju sticka iväg med bilen mitt i natten om jaq vaknar av ljudet av åskan så hoppas på att det INTE stämmer!!

Om man skulle ta och röja bort från bänken och sen be min kära sambo slå ner röven på stolen så jag för göra bort att fixa hans rundhuvud:P nästan så jag skulle behöva hämta in röjsågen eller häcksaxen för så jäkla långt har det blivit så lär ju ta sin tid att fixa till de även fast han är en karl:)

Vill önska alla mina vänner en trevlig midsommar för lär ju inte ha tid att blogga något imorgon.. Så uppdatering kommer midsommardagen om vi överlever aftonen vill säga:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0