Åtta veckor/ två månader!!

Ja just de åtta veckor det vill säga två månader sockerfri idag livet är bara för härligt, minskat 14kg i vikt också på dom veckorna/månaderna men vill gå ner MÅNGA KG TILL!! så är bara kämpa vidare men är nöjd över resultatet iaf:) men fan vore väl annat om jag inte skulle gått ner nått med tanke på hur mycket jag prommar och rör mig om dagarna!!

Har varit till storstan och hämta Matilda från mor/far och en sväng på storheden och inhandla tvättmedel, mjukmedel och massa annat så nu kan jag starta min maskin vilket jag inte kunde innan jag åkte då jag glömt köpa tvättmedel men nu är det problemet löst:P Imorgon kommer Axel hem från farmor, men måste ju då säga skönt med ledig måndag och sen bara tre skoldagar kvar och så har vi skolavslutning på tordagkväll HÄRLIGT!! Det ska bli super varmt till veckan gud så skönt 25 grader tisdag, onsdag och torsdag lovar dom 27 och FREDAG 29 då blir det då till pölen med barnen för då lär det vara varmt!!

Om jag skulle ta och prata med min karl som jag inte sett på hela dagen och höra vad han har att säga.. Hoppas alla får en toppen kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0