Dagen efter igår!!

Dagen efter igår exakt;P hade en super trelvig och lyckad midsommar igår vi vart rätt många mer än planerat från början var ju då jag med fam, Nathalia med fam, Ellie med fam, Nikos syster och hennes sambo, Elin Dan och hans syster, Linda och Fredrik från Piteå och slutligen deras barn.. Vi tillbringade dagen på tivolit en stund så Axel fick åka lite karuseller och sen drog vi oss ut mot Rutvik där jag och Ellie fixa till innan alla andra gäster kom, fixa till på altan och ställde iordning bord och stolar Niko elda badtunnan så den skulle bli varm tills det skulle badas senare på kvällen..

Middagen blev super god grillspett med massa goda grönsaker och sallad för min del, dom andra mumsa i sig strips och gratäng till.. Emil festade med grabbarna och jag styrde glatt för här ska det inte fuskas med nå socker inte:P Ne skämt och sido sparar mig tills vi ska ha tjejkvällen och pysa ut på färjan ser riktigt fram emot det ska bli super få gå ut en sväng men blir väl först i Juli någon gång, så den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge:)

Axel badade tunna för fulla muggar och trivdes så klart som fisken i vattnet han hade ju roligt då Lindas två flickor var med så den äldre av dom lekte och bada hela kvällen med han.. Albin somnade sött i vagnen vid nio. Slutligen på våran kväll  spelade vi kubb killarna mot tjejerna och så klart lyckades killarna vinna gaaah så fusk.. Sen efter kubben så var kl vid elva så då packa vi bilen full och styrde stjärnan hem till Arnemark säger då hem ljuva hem, så grymt skönt komma hem då man är slut och trött efter en fullspäckad dag så väl hemma väntade sängen på oss direkt, han nog inte mer än lägga huvudet på kudden så sov jag:)

Bädda ner mig i soffan är nått jag ska göra nu efter en sen middag grillat gooo kött gjort fyllda champinjoner i ugn med cantadou vitlök/örter det rekomenderar jag till grillat jätte gott, plus några plommon tomater på min tallrik och ett stort glas vatten MUMS!!

Ne nu soffmys med mannen i mitt liv Emil älsko Nyström <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0