Den eviga väntan!!

Ja då var det Torsdag veckan/veckorna rullar iväg sitter och väntar på att min far ska hämta Matilda som ska åka till storstan någon dag få se när hon kommer hem då igen, brukar bli att hon stannar ett ex antal dagar då hon far när hon trivs hos dom så bra, hm är nog också att hon har det precis som hon vill då morfar låter hon göra allt:P

Men då är det ju alltid den eviga väntan på han inte särskilt bra på passa tider så om han ska vara här en tid är det bara plusa på en timme eller två gaaah jag vill iväg och promma.NU!! Men får snällt vänta tills han kommit och farit ha ha ja men förhoppningsvis kommer han snart så jag får sticka iväg så Albin får sussa sin lunch i vagnen och Axel får cykla med snällt som alltid, stackarn måste med varje dag men måste säga att han gör det bra inte mycket gnäll om att följa med, men han uppskattar ju då han får ha festis med och stanna en stund vid pölen fika och leka en stund innan vi går vidare tur de då:P

Imorgon är det härliga Fredag skönt med helg då är det Axels tur att sticka iväg han åker med farmor till stugan och kommer hem  Söndag och han längtar verkligen dom ska ju sjösätta båten och åka med den så längtan är verkligen stor.. Så då har vi bara lillskiten hemma i helgen så lär bli lugnt och tyst här hemma få se vad vi ska hitta på i helgen då, tänkte vi ska fara bada med Albin om vädret är bra åka iväg till något bad t ex Arcus eller nå så han får bada i tempereradpool skulle han nog tycka om så få se vad vädergudarna bjuder på för väder!!

Har hunnit röja gärnet här på morgonen i väntan på pappa/morfar starta en tvätt, dammsugit, plockat, tömt disken, frulla mina barn och diskat bort från bänkten så du är det bara prommisen som är viktig för denna dag sen har jag väl gjort alla måsten förutom plocka ner från torkvindan ute och hänga de som är i tvätten fast det gör vi då vi är tbx..

Om jag nu skulle ta och packa ner i väskan det Matilda ska ha med sig så har jag det gjort tills hon ska iväg, sen ska jag fixa ihop kläder till Axel som han också ska ha med sig imorgon bra med framförhållning:P

Ha en toppen dag alla vänner och fiender där ute pusssss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0