Man kan väl säga att de var blött..

Blev en rätt tidig morgon här på Långnäsvägen trodde Albin skulle sova längre än han gjorde då han inte riktigt ville sova då jag la han igår så han var väl vaken till närmare nio..

Väl vakna och uppstigna så gav jag mig ut på den vanliga morgonrundan och tog Albin med mig Axel sov till tio så han stannde hemma med älsko, men kan väl säga att de var blött blev genom blöt efter några meter:/ men inte klagar jag för de var rätt skönt men svalkande regn då man väl blir varm efter man rört sig en stund, Albin sussade sött under regnskyddet till ljudet av regnet slutade regna då vi nästan var hemma igen jackan var blöt igenom så blirarna som mötte mig måste ju trott att min bröstmjölk läckte för fulla muggar var blöt  med stora ringar som cdskivor precis över brösten var väl då tyget tog emot när jag gick som de kom igenom:D ha ha vilken syn det måste vart..

Nu har älsko tagit Axel, Albin och gått ut misstänker att dom håller på trava veden som är kvar.. Själv har jag just tryckt min egen hemgravadelax som vart helt perfekt, första gången jag testade grava så skoj att den blev bra då vågar jag ju göra det fler gånger, har även värmt kött som vi grillade igår som blev över så nu ska det proteinas här så kroppen har nått att förbränna och bygga muskler av:P

Idag kommer mamma/pappa och Matilda hem från Ökx dom stack ju dit upp i torsdags så nu är det väl dags komma hem, min morfar skulle även han åka ner till Luleå med dom så han är här då Albin fyller år! Fatta på onsdag blir våran lilla kille ett år vart far tiden ett år har gått så sjukt fort, Ska fira han redan på Tisdag hemma hos mor/far då min morfar är här så han hinner vara med.. Men blir även fira hemma till helgen Nathalia, Simon och Alicia skulle komma på fredag och släckten kommer väl någon dag under veckan eventuellt onsdag men var så knäppt att jag fick tid kl ett på bvc på hans dag för är ju som mitt på dagen fy stackarn ska få sprutor igen, gör riktigt ont i mammahjärtat:((

Dom som känner att dom vill komma och fira han är välkommen i helgen, lättare ha kalas då när älsko jobbar och även andra under veckan.. Nå nu har jag väl inte så mycket mer vettigt skriva så lägger ner nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0