Ny familjemedlem!!

Igår spenderade vi dagen med att åka till Kalix och se på våran nya familjemedlem, som jag skrivit i tidigare inlägg om att jag lääängtar efter så mycket och gör fortfarande:) Ha ha kan tänka mig att många varit nyfikna och funderat har fått förfrågningar om vi ska gifta oss mm:)

Nu tycker väl alla åååå vad tråkigt vad är det att längta så mycket efter en liten valp men för mig är det livet, djur är mitt stora intresse och kommer så länge jag lever ha djur skulle inte kunna ha en vardag utan mina fyrbentavänner.. Zally kommer nog också bli super glad över sin nya livskamrat och kommer nog ha många roliga år tillsammans med tanke på att Zally bara är två år!!

Ja men då är det ju den eviga längtan och väntan den 12 Juli ska jag med då hon ska veterinärbesiktas och då är hon åtta veckor så efter besiktningen följer hon med mig hem.. Nå men nu får ju barnen sommarlov och veckorna kommer rusa iväg när vi kommer kunna börja åka på stranden och sola och bada..

Lungt och tyst är det här hemma då båda barnen är på vift Axel är hos farmor och Matilda drog till mor/far och båda kommer hem på Måndag.. Dagen har varit lugn Zally och Albin följde ju givet med på morgonhurtten tog en extra lååång sväng på morgonen i det härliga vädret.. Sen har det varit lugna puckar här älsko har äntligen fått hem sin bil som varit trasig så nu ska den lagas så jag kan få tillbaka min bil som han då givetvis måste ha till jobbet..

Albin har just slocknat för natten så nu ska jag göra min sena middag tonfiskröra MUMS och den ska jag avnjuta i lugn och ro framför tv´n..

Bjuder på några underbara bilder!!





Sötaste badmästarna:)



Tjooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0