Puuuuh!!

Puuuuh vilken värme är exakt som i utlandet nog gillar jag värmen men det här är nästan för varmt går ju inte röra sig utan att man håller på flyta bort.. Prommade till pölen på morgonen med barnen dom cyklade och kan ju då säga att de var sjukt varmt trodde jag skulle flyta bort likaså då vi traskade hemmåt, men Axel var slut efter en hel dag på stranden så han fick åka hem med älsko tur cykeln är liten så den fick plats i bilen!

Ja nu sitter jag här i soffan och håller på koka bort, har brännt mig på axlarna även fast jag redan hunnit få en hel del färg innan denna värme, har bränt mig där jag haft ränder efter linnet AJ AJ AJ hettar gånger tusen så vette gudarna hur jag ska kunna sova i natt ja men de får gå på nått sätt.. Var så skönt då jag tog en riktigt sval dusch men Albin då vi kom från stranden när det kylde på det heta, ja får trösta mig med att det blir bara brunare då hettan lägger sig:P

Nu har lill skrutten sovit två timmar redan han var så slut efter dagen Axel är också super trött men har inte tid att slappna av för skulle han göra det skulle han däcka direkt, Matilda sitter här med mig och glor tv fast det inte finns nått se på så nu ska jag ta och smörja in mig med after sun och sen gå sätta mig ute på gården och hoppas på lite svalka men tror det är brist på det just nu..

Hm man kan då inte föreställa sig att vi har haft trettio minus i vinter fatta hur många graders skillnad det är.. Nå nu smöja in sig lite och hoppas på en icke lidande natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0