Regn och Leos´s...

Dagen har jag och mina barn spendrat ute på Leo´s tillsammans med Nathalia, Ellie och deras barn tack för en trevlig dag bruttor de måste göras om, men nu ser jag bara fram emot en sooolig midsommar tillsammans med er och våra respektive äta gott och umgås kan inte bli bättre!

Regn regn och åter regn har regnat här sen 23 på söndag så känns som att det räcker och blir över nu för ett bra tag sooolen vart är du??? Om jag förstod det hela rätt så skulle det vara bättre väder imorgon och då är det hurtten som gäller för min del, har ju haft två vilodagar då det bara pissat ner har inte ens ödsla en tanke på hrutta i detta regn.. Men har nog varit bra åt min kropp och själ att ta någon vilodag då jag inte unnar mig själv det när det är sol för då dras jag verkligen ut på prommis för är ju så härligt hurtta i solen..

Nu har jag just avnjutit en nygrillad kyckling från Ica maxi så perfekt jummen den var då jag anlände hem till adressen Långnäsvägen.. Barnen fick rester sen igår laxfilé med västerbottensost pottisar och de gillades, älsko värmde sig palt så har varit som en hel buffé här i köket:P

Ska bara vänta nu tills Albin hoppar i säng för natten så ska jag ta fram laxen som jag också köpte på Ica maxi ska grava en hel sida och göra filér av den andra mmmm  vad gott jag som verkligen älskar lax och speciellt gravad så sjukt gott, så då har jag perfekt med proteiner som jag kan trycka i massor ägg och gravadlax är ju sååå MUMMA!!

Ne nu ger jag mig för denna gång har ju då inte så mycket vett och etikett att skriva så vi horas och slynas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0