Regn regn...

Måndag veckan första dag och en ny vecka få se vad denna vecka har att erbjuda då, midsommar är det ju på fredag ocskå sen går vi mot mörkaretider igen:/

Igår spenderade vi hela dagen ute på F21 tillsammans med Ellie och Niko med barn riktigt trevligt var de och Matilda fick se sin älskade Eric Saade lycklig gånger tusen var hon fast hon tyckte vi skulle gå ännu längre fram för annars hade hon ju inte sett han:P

Jag har just gett frulle åt barnen och Albin har fått äta sin favvo gröt havregrynsgröt med lingonsylt i helt okej en bra start på dagen:) Ska göra oss klara nu så jag tar mig ut och täcka hästarna regnar ju som bara den så bad älsko ta in dom från bete när han åkte till jobbet så dom fick torka upp inne en stund så jag kan täcka dom och släppa ut dom igen så klarar dom sig i detta pissiga väder!

Sen blir det mot stan en sväng och byta min bikini som jag köpt, hur jag lyckades ta fel stl vette tusan.. Ha ha jag prövade två olika storlekar och när jag hängde tbx den jag inte skulle ha så hängde jag givetvis tbx den stl jag skulle ha, så när jag kom  hem och skulle pröva den tyckte jag de var något som inte stämmde hm ja jag hade ju givetvis hängt tbx den jag skulle ha så hoppas den finns kvar i min stl.. Men är väl så när man har barnen med sig är man inte förvirrad så blir man nå är bara åka tbx med den!!

Nej nu ska jag gå göra mig och barnen klar så vi tar oss ut och iväg någonstans denna dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0