Så skönt...

Nu har jag fått åter mitt samvete:P ne men har nästan haft ångest då jag inte rört mig på tre dagar då det varit sånt pissväder men nu äntligen känns det så skönt då jag fått vara ut och röra på mig:) nu är samvete tillbaka igen och jag är åter till verkligen härligt:P

Imorgon är det ju midsommarafton trist bara om det ska regna vilket jag håller tummarna för att det inte ska göra, blir att fira tillsammans med Ellie, Niko, Nathalia, Simon och våra barn så klart men Matilda drar upp till Ökx ikväll med mor/far till min morfar uppe i Jockfall och ska fira där med min syster och hennes familj och en massa övrig släkt.. Men vi blir hemma som vanligt då vi har hästarna och hunden då morfar är så allergisk, men vi kommer ha lika trevligt iaf tror det blir hägnan på förmiddagen om vädret tillåter annars drar vi nog på tivoli på Coop arena en sväng och fördriver tiden med dom andra och sen bär det av ut mot Rutvik där vi ska grilla gott och umgås. Ser verkligen fram emot morgondagen då vi alltid brukar fira här med massa folk ska bli skoj få åka till någon annan också och fira..

Ne nu ska jag ta och röja gärnet här medan Albin sover i vagnen hade sån tur att han somnade just innan vi var hemma så har hunnit göra massor redan, men var tvungen ta en liten pause och blogga lite:P Skönt städa upp hemma så jag kan åka hemifrån och veta att alla måsten är gjorda, finns inte nå bättre än att komma hem till ett väl städat hem:) Nå nu göra nytta, sen iväg då älsko kommer hem och köpa grönsakerna tills imorgon och lägga köttet i marinad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0