Sikfors!!

Nu börjar denna dag lida mot sitt slut, jag och Albin stack på en lång lång
prommis då vi vaknat tre timmar har vi prommat gick sikfors runt som är 1,5 mil runt:P Var tvungen sticka med bilen och mäta då jag väl var hemma för kändes verkligen långt när vi knata på.. Riktigt varmt och skönt var de kunde bara ha linne och mina trekvartsbyxor riktigt härligt..

Sen väl hemma så fick vi besök av christian, christina och deras söta son Melker som blir ett år i juli så han och Albin lekte på jätte bra flera timmar dom åkte vid sex så då kurrade verkligen min mage så värmde bara lite rester min älskade bacongratäng:) älsko och barnen fick korv och mos till middag och det gillades..

Albin har just lagt igen sina blå för denna dag och jag är helt slut känner mig dööö trött vette tusan varför men tog väl musten ur mig på min extra långa prommis:P Imorgon är det skola igen nu verkligen nedräkning tre dagar kvar.. Och Axel ville inte till dagis imorgon han ville ha sommarlov inte mig emot, så ringer dagis på morgonen och säger att han får sommarlov redan denna vecka gud så SKÖNT!! Så då måste vi bara dit någon dag i veckan så jag får hämta hem alla hans extrakläder som han har där och sen var det färdigt för dagis för hans del.. Fatta så stor min lille kille nu är när redan sexårs börjar till hösten för han..

Zally snarkar här bredvid mig i soffan stackars hunden jag kör slut på henne med mitt prommande:) Ne men skämt och sido idag har hon fått ha vilodag likaså igår för hon behöver verkligen få vila så mycket som hon får gå, höll på tänka med hennes korta ben så har hon väl gått två mil då jag knatat en, så lite måste man ju tänka själv och låta hon vila upp sig lite hon har säkert träningsvärk och på morgonen ville hon då ens inte med vilket inte är ofta:) Men imorgon får hon följa med  som vanligt...

Om jag skulle ta och mysa ner mig i soffan med ett glas med iskallt vatten mmm vad gott eller så inte men ska man bli fin får man lov att lida pin:)

Tjoooolaaa heeej alla blogg läsare..

Haha vadå nybadad:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0