Ska jag eller ska jag inte????

Ja vad ska man säga var en full dag/kväll igår i mycket trevligt och bra sällskap, började dagen igår men en vanlig prommis och döm om min förvåning fick jag någon idé att jag skulle testa springa då jag inte hade vagnen med för engångskull och trott eller ej blev helt stolt över mig själv då jag orkade fyra km och sen promma jag resten av biten, riktigt härligt var de trodde aldrig jag skulle orka men det gick av bara farten.

Nå sen väl hemma vart det en snabb dusch och iväg mot storstan för att gå äta på kebabhuset med Nathalia med familj sååå gott det var och framförallt skönt slippa stå vid bänken för en dag.. Första gången jag äter hemmifrån på tio veckor fatta tio veckor sen jag börja med min fettförbränning:P Jag åt en kebabsallad och det satt fint i kistan älsko åt sitt kebabskrov som alltid.. Sen bar det av mot kvantum för när man väl börja äta så är det ju bara fortsätta där njöt älsko och Simon av varsin mjukglass medans jag och Nathalia gick in och handlade lite.. Hm livet är orättvist dom två kan då verkligen njuta av en glass medans man själv får se på:)

Efter glassen blev det ut till Rutvik där vi alla våldgästade Ellie och Niko barnen lekte massor hela kvällen, vi mammor satt på deras nybyggda altan och surrade på och mycket får man då höra innan öronen trillar av, gaaaah så äckliga människor det finns alltså ingen respekt till andra människor kan inte säga annat!! Ja men som sagt var en lyckad dag/kväll med goda vänner!

Ja och nu återstår frågan ska jag eller ska jag inte fara hurtta känner mig sjukt seg idag, vart en sen kväll igår så är väl därför allt känns tungt idag, men om jag snörar skorna iallafall och tar mig ut så piggnar jag nog till.. Hm men samtidigt så tycker jag att jag är värd en vilodag..

Ne är inte någon idé att sitta här och vela på med skorna och ut och röra om i dököttet härliga tider tio veckor idag och det rör sig på vågen åt rätthåll sakta men säkret livet känns på top just nu!!

Kommentarer
Postat av: Ellie

ja jag säger då de tydligen så ska man välja sina vänner väl, för som man fått höra så finns de ju dom som tänder extra mycke när killen har en ring på fingret!

2011-06-19 @ 19:29:45
URL: http://elliebelli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0