Slappar i soffan..

Ja det är just vad jag gör! Tyst och lungt här hemma då Axel farit till stugan med farmor annars brukar de vara rätt livat mellan han och Matilda så är nog tystnaden som gör mig trött:P Matilda och Emil är ute och tvättar bilen vilket verkligen behövdes men dom väntar ju regn imorgon igen så de är väl plus minus noll att dom tvättar den ja men kan ju hoppas att väder gudarna har fel är verkligen less detta regn nu räcker det för ett tag iaf..

Imorgon när jag vaknat sticker jag ut själv på min morgonrunda då Emil är ledig så skönt få gå själv utan att alltid ha med sig hela kenneln hm ja känns verkligen så ibland.. Sen när jag kommer tillbaka hem så blir de duschen och sen drar vi till Kalix och hälsar på Sandra med familj ska bli riktigt trevligt att bli utsläppt från Arnemark några timmar, känner verkligen att jag vill härifrån en stund och andas och umgås med folk jag gör ju inte annat veckorna igenom än att ta handom barn djur och passar en massa tider och måsten. Men nu är det nära Matilda och Axel har tisdag onsdag och Torsdag kväll är skolavslutningn JIIIHOOO!!

Hm undar vad jag ska hitta på nu är så tyst här så jag blir bara seg Albin sussar sött däckade redan halv sju så lär ju få en morgonpigg liten skit imorgon men vad gör de bara bra ta sig upp så hinner man mycket av dagen:P

Jag kom just på att jag skulle byta lite vatten åt fiskarna och renögra hos dom idag så det kan jag ju passa på att göra nu då jag inte har något annat för mig, skönt få göra det i lugn och ro barnen brukar ju annars verkligen vela hjälpa till med det:) Så då ska jag ta och lyfta röven ur soffan och göra de..

Hoppas alla får en skön kväll när det äntligen är sol!!

Ps!! Ååååå vad jag längtar tills mitten av Juli hoppas hoppas att veckorna går fort, men så är det ju aldrig när man väntar på nått.. Så jag hoppas det går som vi tänkt med allt så är vi lyckliga den 12 Juli;)

Så här brukar det se ut då vi är på hurtten:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0