SOMMARLOV!!!

Sommarlov med bad och sol sommarlov liksom i fjol JIIHOOO så skönt som jag vänta och längtat har varit så less på alla tider och måsten men nu äntligen slipeper vi ställa klockan och barnen kan sova på morgonen slippa tänka på att dom måste i säng för att orka upp, men lär nog inte bli sova nå länge i detta hus iaf ni vet tider blir som rutiner:)

Nu har vi just kommit hem från Matildas skolavslutning barnen sjuner så fint med små rösterna så man får en liten tår i ögat, och nu tänker jag sticka ut på en prommis har inte orkat gå nått på morgonen i denna hetta igår hade jag min vilodag men nu känner jag att jag verkligen MÅSTE UT!! kan ju inte ligga på latsidan här inte:P

Ne nu orkar jag inte sitta och knappra på den här maskinen nå mer utan nu blir det pumpa upp volymen på spelaren och in med luren i örat och sen ut och bränna dökött!!

Heeejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0