Tidig morgon!!

Sitter här och känner mig små seg fast ändå inte allt för trött måste säga att de var riktigt skönt ta sig upp tidigt en morgon för vi har börjat sova till nio nästan varje morgon. Tror inte det hade blivit en sån här tidig morgon om inte Albin gjort tvåan då han åt vällingen:P Så var bara stiga upp och byta den härliga blöjan och inte ska ni då tro han ville somna om efter den härliga blöjan..

Nej nej så nu sitter vi här i vardagsrummet och barntv är på inte för att han är så intresserad av den roligare springa runt och göra/röra sånt som man inte får söt skiten våran! Min andra sötis ligger och sover ännu men vore konstigt om han inte vaknar snart från lillebror som lever om..

Tänkte gröta Albin då Axel vaknat och ge frulle till han, sen ska vi sticka ut på en härligt tidig morgonrunda bara bränna fett som gäller i mitt huvud just nu gaaah man blir som lite knäpp då man väl kommer igång är precis som förra gången jag höll på, men vadå ska det bort så ska de!!

Axel ska få stanna hemma idag medans vi sticker iväg för han har fått cykla hela veckan och sa igår att han ville inte följa imorgon men han är så duktig och klarar sig själv ser tv och spelar dator medans vi är borta, brukar inte vela lämna han hemma med storasyrran då huset säkert skulle vara upp och ner då dom härjar med varandra så NEJ det gör jag inte.

Men nu är ju mitt strösta hjärta borta hon stack ju till storstan igår med moffa så där har hon det säkert bäst och mår som en prinsessa..

Fredag idag och vad ska man hitta på till middag?? Tror nästan det blir grillat här är svårt sugen är ju då bara jag och Emil som ska äta då dom stora barnen är borta i helgen.. Så blir nog grilla något riktigt smaskigt som t ex grillspett!!

Nå nu tycker jag det var färdigt knapprat för denna gång nu gå gröta mitt barn så vi kan sticka iväg på en liten stund.. Måste bara få säga att livet känns allt för bra just nu borde alltid få kännas som den här dagen! Och det bästa av allt är ju helgen då jag får ha hemma älsko så skönt få mer gjort och vara tillsammans så imorgon sticker jag ut SJÄLV på en riktigt låååång sväng då jag inte behöver ha med mig några barn att ta hänsyn till.. Hoppas på bra väder i helgen så vi kan hitta på nått med Albin!!

Ha en trevlig Fredag alla bloggläsare för det ska jag ha!!

Axel har tappat sin första tand:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0