Tidig morgon..

Blev en tidig morgon har ju faktiskt blivit bortskämd att få sova till halv tio varje morgon då Albin äntligen börjat sova lite längre när vi inte måste upp för att köra dom stora till skola/dagis så skönt! Men på morgonen var de Axel som kom och väckte oss 07.15 gaaah inte roligt stiga upp så tidigt när man verkligen inte behöver, nå men får bara mer ut av dagen. Matilda snarkar sött ännu uppe i sitt rum och jag ska ge frulle nu åt grabbarna.

Blir ut och hurtta efter de barnen fått nått i små magarna så tirst bara vara här inne och inte ha så mycket alls att göra så det är perfekt ta sig ut på en runda inte mig emot då det räntar på vågen:P ne men börjar gå segt nu så nu är det bara bita ihop och kämpa kämpa kämpa fast vissa dagar känner jag mig svårt less även fast allt går på rutin nu:)

Undra vad man annars ska hitta på idag då, Matilda lär ju inte följa och hurtta blir bara grabbarna jag får med mig och givetvis min älskade Zally..

Nu är det bara springa och se vad lillskiten gör är lite tyst och då burkar det ju oftast hända nå spännande han verkligen älskar och försöker till varje pris att få ner mina krukor och lampor i fönstret SUCK!! Men det är rart med barn:) Och snart fyller ju våran minsting 1 år oj oj vad tiden gått fort!

Nå nu iväg och se vad som händer här:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0