Uttråkad!!

Fy vad trist dag det här varit och är började morgonen som vanligt med prommis sen väl hemma så var de luncha barnen, diska, plocka och starta en tvätt som vanligt. Så trist då älsko jobbat sent både igår och idag dom har stopp jobb så därför dom måste jobba över:/ Ja det måste väl gå det med fast riktigt tungt hinna med allt själv så helt slut då Albin hoppar i säng för kvällen.

Jag känner mig verkligen uttråkad men är väl så med allt här livet man har bättre och sämre dagar, idag har jag verkligen en dag då jag bara skulle vela få skita i allt och åka iväg för mig själv känner verkligen att jag behöver egentid men när jag ska ha tid med det??? Skulle vela umgås med mina vänner och surra på utan barn bara få vuxen tid och hitta på något skoj men men det kommer väl det också:)

Blir nog Gällivare för mig på Söndag hundutställning med Sandra som ska ställa Benzo som är Zallys bror så om jag beslutar mig för att fara får jag lite egentid där vilket skulle både vara trevligt och skönt! Längtar efter valpen gör jag också Dilba som blev hennes namn så super nöjd jag är över mitt val av hund riktigt snygg har hon blivit, så nu längtar jag bara tills vi kan börja springa i utställningsringen ska bli riktigt trevligt:)

Om jag skulle ta och återvända till diskbänken som kallar för lär ju inte diska sig själv och ingen annan lär väl göra det åt mig, det är bara en dröm..

Fy vilket tråkigt inlägg detta blev men har verkligen inte något vettigt att komma med, känner mig verkligen som en bitterfi..a idag sorry!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0