Väääärme!!

Gud vilket härligt väder det är ute riktigt jäkla varmt, äntligen har värmen kommit och verkar ju som att den ska stanna några dagar iaf ska ju bara bli varmare och varmare så skönt..

Albin har just tagit sig en lur och dom stora barnen är ute och leker och Zally ligger utslagen i sängen efter vår prommis, tungan hängde låååångt ute innan vi var hemma ändå fick hon stanna till och bada i pölen medans Axel lekte en stund, så skönt sitta där vid vattnet fläktade riktigt skönt, men kan ju då säga att det var riktigt varmt att promma i dag kändes som att jag flåsa ikapp med hunden:)

Axel har tagit sommarlov redan han ville inte vara nått den här veckan men förstår han då han varit borta sen torsdag och kom hem sent igår, han tyckte nog de var skönt få vara hemma nu när han varit borta.. Måste försöka hinna förbi dagis då älsko kommer hem och tömma hans kläder nå om jag inte hinner det idag så är det ju inte hela världen får ta det någon annan dag i värsta fall..

Nu hålle jag på förbereda middagen för dagen blir korvgryta riktigt MUMMA och LCHF:S så klart.. Jag håller på flyta bort här inne känns det som även fast jag släppt ner för fönstrena blir så sjukt varmt här inne i köket då solen ligger på för vi har söderläge heeela dagrna puuh.. Men inte ska jag klaga då äntligen värmen kommit så bara tacka och ta emot:P

Valpen växer och frodas längtar gör vi här hemma och nu har vi ju kommit på ett namn också, jag ville verkligen att hon skulle heta Ada men det vart jag nedröstad av alla här hemma men mitt andra förslag var omtyckt så våran sötis har fått namnet Dilba;)

Nu måste jag fortsätta med maten så den inte bränns på spisen..

Hoppas alla njuter av solen lika mycket som jag:)

Bästa Zally <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0