Vilken dag!!

Fy vilken värme det är här inne i huset luften står verkligen stilla gaaah håller på avlida!! Och idag fyller ju vårat lill<3 1år fy vad tiden går tyckte nyss han kom till oss, ja för ett år sen den här tiden så var vi på bb han föddes ju 12,35 så var ynka sju timmar gammal åkte hem redan dagen efter då han inte ens var ett dygn, han var 21 timmar då vi åkte hem hatar verkligen allt som heter och har med sjukhus att göra.. Vi firade han redan igår hos mor/far för min morfar hade kommit ner till luleå och tyvärr så kan han inte komma hit då han har sån allergi mot alla våra djur... Men var ju ändå trevligt så kalas blir det här imorgon igen och på fredag så jag ska ställa mig och baka tårtan imorgon direkt jag vaknar..

Kommer alltid minnas hans 1-årsdag jäkla varm dag fick han 30 grader och strålande sol, vi har spenderat hela denna dag på stranden så sjukt skönt vara där då det fläktar vid vatten.. Var så varmt så man han bara ta ett dopp och sola en kvart så var man stekhet igen.. Så kan tala om att jag har själv varit som en fisk i vattnet idag och solbrännan har börjat lägga sig fint också:P

Har ju inte bloggat på någon dag känns det som, var i Måndags och hälasde på våran söta Dilba så sjukt mycket hon hade vuxit och tiden har rullat på sex veckor blir hon nu på fredag JIPPI  bara dryga två veckor tills vi får hem henne ska bli så mys och kul.. Nu äntligen kan jag börja träna för utställningsringen vilket ska bli super skoj..

Vet ni vad jag orkar inte blogga nå mer för måste gå ut och sätta mig i trädgårsmöblerna för hååållll å dö här inne! Men först öppna massor av fönster och dörrar så jag får cirkulation på luften för den står verkligen stilla!!

Snyggaste Dilba!


Världens finaste och underbaraste Albin



Hos mormor/morfar på 1 årskalas

Så fin hon är så perfekt:)


Oj råkade bli ett litet bild regn HIHI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0