Älskar..

Go morgon välden just skickat iväg sessan med taxin till skolan Axel och Albin leker förfullt på golvet tur han har sin storebror som underhåller han.. Albin älskar verkligen att leka med Axel men klart jag förstår de när han gör allt han vill.. Men nu har Albin börjat få egen vilja som tusan riktigt tjurig om Axel har en sak som Albin vill ha då blir han alldeles röd och tar i från tårna när han säger ifrån skitungen våran!

Tänkte göra ett ryck i köket idag och plocka ner dom svarta gardinerna och sätta upp vitt och fräscht så vårljuset kan skina genom lite tunnare ljusa gardiner, men jag måste dammtorka och putsa fönstrena först för ALLT damm syns blää då solen skiner in och inte snacka om fönstrena då solen lyser fyy så skitiga men mesta skiten sitter på utsidan så får vänta med utsidan ett tag tills de blir lite varmare fryser väl på fönstret så fort jag sätter dit trasan annars..

Vilken match igår oj oj tycker verkligen saik hade turen på sin sida för tyckte lule ägde förlägningen och spelade super bra men men bara ta nya tag och hoppas på vinst imorgon. Kanske blir att gå på hockey Torsdag igen hoppas hoppas vi får biljetter vill verkligen gå, så härligt tryck och stämmning de är i arenan alltså går inte beskriva med ord måste upplevas!!!

Gröt dags för Albin nu sen ska jag riva ner gardinerna så är de gjort och göra ett ryck och putsa fönstrena medans Axel får underhålla lillskiten, tur jag har hjälp hemma av mina två underbara större barn <3

Hoppas alla får en bra start på veckan känner själv hur vårkännslorna smyger sig på livet känns toppen just nu med både med och motgångar men då är livet som de ska inget går väl smärtfritt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0