Cerise och vitt!!

Lördagkväll och jag är äntligen klar med städningen hela dagen har gått åt till att pusta fönser dammtorka och fålla gardinerna.. Riktigt nöjd är jag nu över mitt vardagsrum så mysigt blev de när jag äntilgen blev klar. De sägs ju att en bild säger mer än tusen ord men kan inte hålla med i mitt fall kameran vill inte riktigt vara rättvis mot hur de ser ut i verkligheten..

Kom på en fix ide att sätta in spottar i hålen i tvbänken och vart riktigt bra tänkte lägga upp lite bilder men min kamera vill inte som jag, så fort jag tar bort blixten så blir bilderna lite gryninga men går ju att se iaf:)

Satte en liten färgklick på tavelisten


Maskroslampan ME LIKE!!

Gjorde om Lackhyllan till tvbänk med spottar i..

Ny vita fräscha krukor..



Hittade en tavla som passade in..

Till sist en liten färgklick på bordet..

Härligt sken från lampan och några av mina hjärtan i soffan..



Kommentarer
Postat av: Camilla

Skit fint blev de ju!!!

Cerist är så fint..=)

Sa åt Tess idag att jag ska haka på snart och komma och hälsa på...

2011-03-26 @ 21:11:54
URL: http://acamillan.blogg.se/
Postat av: Ronkan

Tack:)jag är själv jätte nöjd!! Ja absolut måste du komma förbi vore trevligt:)

2011-03-26 @ 21:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0