Då var den stora dagen över:)

Då har man blivit ett år yngre:P känns helt okej.. har haft besök av mor och far min, svärfar och hans fru, och bästa Tess, Henka och så klart sötaste lill killen i Luleå kommun Leo <3

Jag har varit så grymt besviken när jag blivit så förkyld och inte har någon smak på något jag äter:( jag som hade bakat en tårta med den super goda dumlekrämen fyyy vad tirst men jag åt ändå och försökte föreställa mig hur den smakade ha ha!!

Har lite blogg torka just ingen fantasi alls för jag måste stressa in i duschen så jag hinner tvätta ur blekningen som håller på fräta sönder mina sista hjärnceller:P så klart innan Mello börjar kan ju inte missa eller kommer ändå missa en del gaaah!!

Tack och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0