Då var det dags igen!!

Vad gör man när lilleman har så tungt att andas har inte så mycket val än att åka in igen och inhalera:( fyy hur han låter precis som en som rökt i sjuttio år bara väser från bröstet riktigt ansträngd är han stackarn.. Så nu blir de ringa sjukhuset igen och åka in!

Ska be få utskrivet bricanyl så jag kan inhalera han hemma själv med Nebunetten jag har hemma sen Axel var liten för då fick jag inhalera han varje dag, hade varit perfekt kunna göra de själv ät att åka in varje dag kostar ju att köra härifrån skogen. På tal om annat fick en smärre chock igår när jag tankade på jet 1 liter diesel kostade 14,04 helt sjukt och ändå kör man!!

Ne nu ta och ringa sjukhuset så vi får komma dit så de lättar för lilleman lider verkilgen med han..

Ha en bra dag alla..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0