Då vart de över för denna gång...

Då var sportlovet över för denna gång så nu är de invänta påsklovet som är om sex veckor och efter de så har dom ju sommarlov, nu rusar tiden verkligen fram svårt att förstå att de inte är långt till sommaren nu jippi:)

Just skickat iväg Matilda till skolan med taxin så skönt att ha skoltaxi så jag slipper köra henne dom dagarna inte Axel får vara på dagis då han bara är 15 timmar i veckan, men imorgon är det även dags för han att få fara leka av sig vilket behövs efter ledigheten är rätt mycket spring i benen..

Jag lyckades få lite egen tid igår kväll så jag snörde i färg i underhåret varm hasselnöt testade jag denna gång då jag varit så less på det röda som aldrig velat stanna utan runnit ur efter två tvättar och sett allmänt taskigt ut, så nu testa jag något nytt så få se hur länge den sitter då.. Hade velat ha en lite varmare brun åt koppar hållet men hittade ingen, den här vart rätt kall brun färg men de duger allt ser bättre ut än vad det gjort iaf.

Ne nu ska jag ta och testa min nya dammsugare som jag fick i pressent av kära mor och far då jag fyllde år för min andra kära snabeldrake har gjort sitt så behövde verkligen en ny tack!

Fick just ett samtal av min mor som tydligen haft magsjuka i natt GAAAAH vill verkligen inte ha de hit igen, men risken finns ju då dom varit hit när jag fyllde år på Lördag så nu har jag tryckt i mig tretton vitpepparkorn för att vara på säkra sidan de hjälpte då sist när alla fick magsjuka här förutom jag.. Men nu ska jag inte säga för mycket för då åker jag väl dit.

Nu får de vara färdig bloggat för denna gång ta hand om de minsta hjärtat som snorar och är bara allmänt gnällig inget är bra idag, blir en lur ute i vagnen för han idag så jag får lite egen tid för blir inte mycket gjort som de är nu..

Ha de gött..

Älskar verkligen denna bild:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0