Friare..

Solen skiner och jag har kört dom stora barnen till skola/dagis tyst och lugnt har jag och Albin här hemma några timmar skönt för du ska jag ta tag i städningen på allvar i vardagarummet så jag får putsat dom här fönstrena och ta ner gardinerna..

vilken morgon de blev på Långnäsvägen släppte ut Benita och så var de en liten terrier friare på gården som känner att Zally är i höglöpen hm så vart lite besvärligt att släppa ut Zally med han springandes här så min nödlösning var att sätta in han i bilen, men nu alldeles just lyckades vi hitta ägaren tack vare att Madde känner en tjej här i Arnemark som visste vem som ägde den så slutet gått allting gått:)

Ne nu har jag en son kring benen som luktar go bajs så dags byta bölja då och sen ta tag i städningen. Men måste ju bara tillägga vilken match igår hooo har varken naglar eller nagelband kvar idag.. Imorgon ska ju jag och Tess på hockey ska bli riktigt skoj lite lyx med fribiljetter tackar och tar emot så bra att Emil jobbar på SSAB huvudsponsorerna som dom får gratis biljetter till alla matcher!!

Ne nu göra nytta hejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0