Fullt upp..

Nu har de blivit några dagars uppehåll med mitt bloggande har inte haft en minut över till att blogga har varit fullt upp sen Lödag morgon 05:15 då vi drog till Ikea jag och Tess. Vi hade en super dag men att tiden gick fort var i happis kl tio och åkte därifrån med verkligen proppfull bil kl.19 haha för att åter vända tillbaka kl:10 på Söndag ja ni läste rätt vart en tur igen dagen efter för att min malmbyrå den långa med sex lådor kommit in då:)

Hel nöjd är jag har bytt ut allt svart i vardagsrummet till vitt och äntilgen unnade jag mig att köpa min efterlängtade maskroslampa den är så FIN här var den hänger i vardagsrummet gjorde verkligen sig bra här inne, köpte även ett nytt vitt bord hit in och investera kuddar till soffan idag på Jysk med riktigt härliga färger..

Från Ikea på söndag kom jag hem lycklig efter att hela familjen tog sig en tripp dit så jag fick köpa malmbyrån med sex lådor (alltså den som har tre lådor på vardera sida) och i vitt så klart, den har jag ställt under trappen var som gjord för att stå där..

Nu återstår bara lite fix och gardin byten här i vardagsrummet sen är jag hel nöjd ångrar inte en sekund att jag gjorde vitt här inne för nu ska de inredas med färg så fräscht återkommer med bilder när jag är klar:)

Kommentarer
Postat av: Ellie

den är ju super fin den, och vitt är fräscht!

2011-03-22 @ 16:43:46
URL: http://najag.blogg.se/
Postat av: Ronkan

Jo jag blev super nöjd har velat ha den så länge men snålat:) men nu slog jag till tog ju givetvis den mindre av dom för den är nog gigantisk i vardagsrummet här:)

2011-03-22 @ 17:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0