Fy så trist!!

Då var de Tisdag andra dagen av sportlovet hade hoppats på att alla i detta hus skulle få vara friska under lovet men så blev de såklart inte fy så trist! Albin är så hängig av denna förkylning han åkt på riktigt jobbigt se han ha så tungt att andas och snoret som rinner som älvor.. Fick avsluta dagen i stor stan igår med att fara till jouren och inhalera, han hade riktigt täppt i luftrören men efter 20min inhalering så släppte de SKÖNT!

Lämnade Matilda kvar hos mor/far hon ville stanna i stan några dagar så blir att plocka upp henne då de bär av till Leo´s som jag siktat in mig på i slutet av veckan så lill<3 hinner återhämta sig från denna skit.

Hade även bestämt date med sötaste Tess och hennes gullunge Leo igår så vi var och åt en smarrig buffé på Waldorf mmm den är helt super rekommenderas verkligen. Sen gick vi en sväng på stan så jag fick inhandla mig mina älsakde leggings nöter ut par efter par så grymt sköna att ha.

Men hallå döm till min förvåning så kunde jag lämna lill<3 hos mor/far utan en tår duktig kille:) hela tre timmar, sist gick det inte alls då var de krokodiltårar när mamma lämnade han, så känns så skönt om jag kommer kunna lämna bort han en stund när man verkligen behöver fara själv en sväng och inte kan ha med han på allt. Axel var också där men jag är ju så van att de aldrig varit några problem lämna varken han eller Matilda så kanske har varit lite bortskämd med de innan.

Nu ska jag försöka få någonting gjort här hemma men lättare sagt än gjort med en liten som verkligen inte är kry och bara vill vara i famnen och ingenting är bra..


Så grymt sugen ( bilden sen nyårsafton)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0