Härliga Fredag

Gud vad skönt äntligen är de fredag som jag längtat det här har varit den längsta veckan på du gud vet när, men är väl så när man väntar till något då står tiden verkligen stilla. Men imorgon då är de min dag bara MIN gud så skoj och skönt de ska bli!! Kanske varit ett jävla skrivade om det i var och varannat inlägg så ni kanske är less på läsa om de?? Men de är verkligen uppskattat från min sida som är med mina tre barn 24/7 man behöver verkligen få egen tid känner att de är dags nu att få tänka på mig själv och ingen annan..

Men tyvärr är de svårt förklara för vissa som inte har barn som tycker att man skriver om sina barn och stör sig på de.. Men som sagt tvingar ingen att läsa min blogg frivilligt kan jag lugnt säga!

Nå ja vad har den här dagen att erbjuda längtar verkligen efter min karl inte ofta jag känner att jag verkligen vill att han ska komma hem men idag har jag en sådan dag iaf.

Blir in till stan och handla så fort han anländer hemma behövs fyllas på i alla skåp här likt ett ekooo kan man kalla de! Även in på banken och fördela miljonerna på kontot en sväng så har jag de gjort tills Ikea:)

Sen hem och ha fredagsmys med dom bästa blir nog taco fredag på Långnäsvägen ikväll..

Ne nu göra nytta ha en bra fredag för det ska jag ha!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0