Härliga tider..

Då var de snart sportlov för barnen och jag längtar gud så skönt slippa alla tider och måsten med skola/dagis en vecka. Ska bara njutas av goo vädret som är och tydligen ska vara nästa vecka oxå härliga tider!!

Hade tänkt ta oss till Luleå någon dag under lovet och gå på isen ut till gråsjälören eller vad de nu heter eller hur de nu stavas, Matilda och Axel ska få ta med sig skridskorna och jag knatar med Albin i vagnen självklart ska ju Zally oxå med, ta med lite lunch bestående av traditonella limpsmörgåsar med ost/skinka och härlig varm chocklad i termosen:) Så om någon känner att dom vill följa så är de bara plinga.

Tiden går framåt för fort Albin är nu åtta månder han sitter, kryper med en fart som bara den så kan inte säga att de är lugn och ro här nå mer får passa han hela tiden för han hinner överallt och ingenstans. Han har även börja ställa sig mot alla saker han bara kan men bordet i vardagsrummet och tvbänken är favoriterna, de farliga är att han glömmer att han står och släpper mitt i allt och faller baklänges på golvet, fy huvva man är så rädd att han ska slå sig hårt när han slår huvudet för det mesta.

Han har hunnit dra en vurpa sittandes på morgonen när han skulle ta katten och den flytta på sig:( pang sa de och han börja blöda ur munnen stötte överläppen mot golvet så nu har han en fin liten fläskläpp och mer lär de bli.

Ne nu ge lite tid till min son som är less att mamma bloggar!!
Gullungen Grrr:)

Min vacker tjej när hon skulle på disco!

Axel eller var de pappa upp i dagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0