JIIHOOO

Ja nu var de väl dags att ta tag i sitt liv klippa sig och skaffa ett jobb nja inte riktigt så kanske, den 21/3 börja jag plugga känns rikgtigt skoj faktiskt äntligen har jag tagit mig i kragen och gör de jag på börjat men hoppat av när jag blev gravid med Matilda och det är ju dock tio år sen nu hm tiden rullar iväg. Så nu ska de pluggas ska först läsa naturkunskap B för att sen ta tag i matte B gaah den gruvar jag mig verkligen för ekvationer är inte riktigt min grej men måste jag så måste jag.

Måste ha dom ämnena för att kunna söka in till ssk alltså sjuksköterska, kan hända att de är fler ämnen jag måste kompletera men de skulle hon åter komma med. Men som sagt känns riktigt skoj så har ju si så där fyra års pluggande framför mig om jag ska nå målet ända fram.

Ja då blir man syster Ronka då som jobbar tillsammans med doktor balla kankse "ha ha" de där lät ju lite väl men jag och min sjuka humor hm svårt fall doktorn grät patienten avled:P

Ne men som sagt blir mycket plugga men måste ju först läsa ämnen som jag inte har för att kunna söka in så ska läsa ett ämne i taget på distans när jag har Albin hemma ännu så blir lite väl att ta vatten över huvudet om jag ska läsa matten också så belsuta mig att de blir bäst läsa ett åt gången.

Nu göra lite nytta blir in till Piteå en sväng då barnen hämtas och låna mig en bok så jag slipper köpa dom perfekt har inte lust slänga ut 500kr för en kurs naturkunskap som är från mars till juli.

Ha de gött alla blogg snokare:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0