LULEÅ

Go morgon alla där ute i vårt avlånga land dödstrött är jag men var uppstigning 07:00 i huset idag.. Var hemma tolv igår jobbigt köra sista biten tungt hålla upp ögonen väl hemma däcka jag så fort jag skalla kudden.. Men vilken match igår härligt med vinst igen roligt när man fick var på plats, vilket tryck i hallen alltså och inte ens snacka om när dom gör mål härlig stämning..

Nu sitter jag och funderar vad dagen har att erbjuda har beslutsångest på hur jag ska gör om jag ska eller inte?? Men hade verligen behövt åka till Luleå men känns tungt när jag just kommit därifrån känns det som, men vill verkligen ha mattan jag hittat men de är värt att tänka på.. Sticker kanske dit så jag passar in till älsko slutar så vi kan göra bort att handla i Luleå..

Matilda är som vanligt hos sin mormor/morfar tog ledigt från skolan så hon kunde åka dit igår kväll med mig när jag åkte till hockeyn inget hon klagade på direkt, men bättre de än att pappa ska måsta komma hämta henne idag när jag ändå skulle mot stor stan igår.. Så bara jag och grabbarna här hemma tror Albin just somnat om i sin säng..

Ska nog gå sätta på mig ett ansikte och fixa mig klar om de ska bli avresa! skötväskan måste också fixas och först frulle till Axel och gröten till Albin så kan jag sticka när de passar.

Ahh vad jag är nöjd med mitt vardagasrum blir så ljust och fräscht här inne, vitt och cerist slänger nog inte lite turkost och mörklila också men som sagt åter kommer med bilder nu dags att göra nytta..

Hoppas alla får en trevlig fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0