Mmm vilken härlig doft..

Hej alla blogg läsare solen lyser lilleman sover ute i vagnen själv har jag hunnit smälla ihop en bulla i långpanna och de luktar så gott här inne mmm.

Hade tänkte försöka hinna ta mig ut en sväng men trist när de alltid ska blåsa när de blir varmare.. Så blir nog ut en snabb sväng till stallet och sen in och förbereda middagen fläskfilé gryta står på menyn idag, tänkte även försöka baka nått mer för jag fyller år om precis en vecka idag så måste ju ha nått att bjuda på.

Hoppas på att börsen ska växa när jag fyller år men brukar alltid få pengar, perfekt för jag och Tess har inplanderat en HELDAG utan barn den 18/3 så Haparanda HERE WE COME fan så nice de ska bli
att få en heldag med min bästa Tess att vi ska njuta:) inga barn som gnäller inga blöjor att byta ingen att mata NE få sitta ner i lugn och ro och kunna äta sin egen mat vilket uppskattas och inte minst kunna gå på IKEA och inte ha några måsten!! Snacka om att man uppskattar lite när man har barn när man uppskattar att få åka iväg och hadla själv en dag i veckan, tur man inte har stora krav här i  livet för ni vet väl att de var värre för i tiden när folk hade hår i rööva hi hi.

Ne nu ska jag kila till tv´n och se tjejernas 3 mil hejja hejja Sveirge!!


Skin skin som den sol du är, låt hela världen se ditt vakra leende<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0