Money :)

Puh äntlgen hemma upp och hoppa på morgonen fixa välling till lillskiten och frulle till Matilda och Axel sen körde jag dom till skola/dagis i vanlig ordning, sen var de hem en snabbis och ge lillskiten gröt för att sen pysa en blixtvisit till Luleå. Var till Doffi och bytte till större stl på lillskitens våroverall så han ska kunna ha den längre lite onödigt slänga ut pengar till ingen nytta..

Sen en snabbis förbi Icamaxi och hämta ut money som jag fått tillökning av på mitt konto HIHI välkommet bara så där inte illa de tackar jag för. Sen var de bara styra stjärnan mot skogen och hämta upp Axel på dagis stortjejen drog till sin bästa vän Emma så då tar älsko upp henne när ha slutar nice.

Fredag då blir de sprätta money igen då säger vi IKEA here we come again så nice!! Men då blir jag inte barnfri eller jo de kan jag väl säga då jag bara har en litenskit med mig, Matilda har skola och åker hem och inväntar älsko tills han kommer från jobbet fattar inte hur stor hon blivit när hon t om kan åka hem själv med taxin efter skolan! Axel åker till stugan med Farmor och Erkki så då blir de bara jag och lillskiten kvar hemma men vi pyser till Happis och IKEA med så klart bästa Tess och Leo.. Blir väl en sväng förbi finpajsar landet också och se om dom har några skor till lillskiten

kom på en massa saker jag behöver hm konstigt när jag ändå var där för en vecka sen, men Ikea där finns de väl alltid någonting man behöver skulle nog aldirg komma ut tomhänt därifrån!!

Nu har jag inget mer gojja att skriva så dags att förbereda middagen så vi får nått att trycka i ansiktet denna dag också..


Ps! Albin är ju nio månader idag <3 vart har dom nio månaderna tagit vägen?? känns som att han är sex.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0