Morgon stund har guld i mun!!

Tidig uppstigning som vanligt här på Långnäsvägen lilleman tyckte vi skulle stiga upp 05.45 idag så då hoppade vi upp, eller vi mös några minuter i stora sängen medans han fick sin morgon välling men sen var de full fart inte vill han ligga kvar och mysa nå mer den tiden är förbi..

Nu bakas de här i huset som sagt imorgon blir jag yngre så måste ju ha något att bjuda släkten på.. Tycker jag bakat hur mycket som helst men frysen värkar äta upp de själv hm eller så finns de några skåpråttor i detta hus för hipps vipps så var några lådor tomma.. Så nu bakar jag tårtbottnar och när jag slängt lilleman i vagnen och skickat ut han på bron att sova för tänker inte ställa vagnen på gården för då lär de vara snöig för här värker det bara ner, nå då ska jag baka kärleksmums ytterligare en gång:) få se om jag orkar baka nå mer för har ju kvar långpanne bullan i frysen iaf så de får räcka eller?? nja jag får se.

Lilleman är på bättringsvägen fått inhalera han en gång på morgonen men inte alls lika hängig, men snorar och hostar som bara den gör han iaf.. Nå kan ju säga att det inte är lätt att baka här med han hemma för får springa mellan köket och där han är. Har ju ingen hjälp hemma av Matilda och Axel för dom har flytt  hihi.. Axel har åkt till farmor och kommer på söndag och Matilda har ju varit borta hela sportlovet och kommer hem imorgon, fy vad jag saknar min stora tjej så lätt ha henne hemma för hon passar lillebrorsan så bra <3

Nu dags att ta och ge uppmärksamhet till en kille som är sur för att dammsugaren inte gör som han vill.. Och de är val dags att se till tårtbotten i ugnen..

Ha en bra dag alla där ute i snör vädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0