Oj oj nu är de nära!!

Go morgon just skickat iväg dottern på frilufsdag på Vallsberget! Undra vad jag och små grabbarna ska hitta på idag känner mig laddad för att dra igång något bakverk så de lutar nog åt de hållet, annars händer det nog inte så mycket denna dag.

Oj oj nu är de nära fredag imorgon och sen är de ju bara IKEA here we come för hela slanten som gäller för mig och min bästa Tess vilken dag vi ska ha så skönt utan både karl och barn, ingen som gnäller om att åka hem eller går en tre meter framför med händerna i fickorna och ser allmänt uttråkad ut.. Ne då blir quality time såå UNDERBART!!

Sen ska vi över till perkele landet en sväng också eller rättare sagt vi tar nog de först för efter en hel dag på ikea har man nog ingen ork åka på andra sidan gränsen och traska i små butiker..

Nu ska jag ta och lyfta röven ur soffan och göra något vettigare börjar väl med att ta mig en vända med snabeldraken och sen ser jag vad dagen har att erbjuda!!

Hoppas alla får en bra dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0